in samenwerking met BeFrank
Apple Tree helpdesk
020 - 470 09 20
  Mijn Apple Tree

Ervaringen

Aanbeveling: ja Roger uit: Arnhem

Positieve ervaring:
Kontakt met medewerkers was goed
Totaal oordeel: Bereikbaarheid:
Deskundigheid medewerkers: Klantvriendelijkheid:
Communicatie: Afspraken nakomen:
Persoonlijke benadering: Gemiddeld:
Aanbeveling: ja will uit: urmond

Positieve ervaring:
uit mijn eerste ervaringen goed.
Totaal oordeel: Bereikbaarheid:
Deskundigheid medewerkers: Klantvriendelijkheid:
Communicatie: Afspraken nakomen:
Persoonlijke benadering: Gemiddeld:
Aanbeveling: ja lia uit: amsterdam

Positieve ervaring:
ik had in het verleden al zaken gedaan met Appletree en dat was de reden, dat ik dat opnieuw wilde doen.
Negatieve ervaring:
Nu advies betaald moet worden vind ik €649,-- veel voor iets, wat ik ook zelf had kunnen doen en ook al deed.
Totaal oordeel: Bereikbaarheid:
Deskundigheid medewerkers: Klantvriendelijkheid:
Communicatie: Afspraken nakomen:
Persoonlijke benadering: Gemiddeld:
Aanbeveling: ja Ruud uit: Noordwijk

Positieve ervaring:
Na bij mijn eigen bank het een en ander te hebben laten uitleggen hoe ik onze lijfrente het beste kon laten uitkeren, was ik niet helemaal tevreden over de hoogte van de uitkering en en de bijbehorende kosten. Via internet ben ik bij Apple Tree terecht gekomen en meteen had ik een klik bij hun. Deze mensen weten waar ze over praten, waren attent, initiatiefrijk, klantgericht en hanteren een veel schappelijker prijs dan vele andere aanbieders ( bij wie ik intussen ook mijn licht had opgestoken). Snel en helder hebben zij mij al mijn rompslomp uit handen genomen en al die tijd nooit gevraagd wanneer ik hun kostprijs van €495.- nou eens ging betalen! Prima organisatie en naar later bleek betrouwbaar.
Negatieve ervaring:
Tot nu toe geen enkele
Totaal oordeel: Bereikbaarheid:
Deskundigheid medewerkers: Klantvriendelijkheid:
Communicatie: Afspraken nakomen:
Persoonlijke benadering: Gemiddeld:
Aanbeveling: nee Ther uit: Zwijndrecht

Positieve ervaring:
Vriendelijke mensen, goed voor communicatie
Negatieve ervaring:
Sinds 11 juli heb ik alleen wat van AT gehoord. Tot nu toe nog geen steek van de bank. Kan ik er alsnog zelf achteraan. Maar in het verleden heb ik nog nooit van een tussenpersoon gebruik gemaakt als dat niet hoefde. En last but no least: bij mijn eigen bank kon ik meer krijgen, maar dat laatste is mijn eigen fout. Had ik eerder moeten informeren. Maar ja , aan een direct writer verdienen jullie niets. En dus uiteraard niet bij de aanbiedingen/offertes.
Totaal oordeel: Bereikbaarheid:
Deskundigheid medewerkers: Klantvriendelijkheid:
Communicatie: Afspraken nakomen:
Persoonlijke benadering: Gemiddeld:

Apple Tree gebruikt cookies

Apple Tree gebruikt Functionele en Analytische cookies voor website optimalisatie en statistieken.