in samenwerking met BeFrank
Apple Tree helpdesk
020 - 470 09 20
  Mijn Apple Tree

Ervaringen

Aanbeveling: ja ellie uit: weert

Positieve ervaring:
na de overschrijving van de lijfpolis naar de delta loyddbank heb ik geen ondersteuning gehad. De rekening van delta loydd staat nog steeds niet vast en de rente is 2.1% ipv 3.5% wat u in uw brochure heeft opgegeven. mvg asselmans
Totaal oordeel: Bereikbaarheid:
Deskundigheid medewerkers: Klantvriendelijkheid:
Communicatie: Afspraken nakomen:
Persoonlijke benadering: Gemiddeld:
Aanbeveling: ja Cees uit: Leidschendam

Positieve ervaring:
In totaliteit een uitstekende ervaring met de behandeling van mijn zaken. Bijzonder plezierig contact. Zeer aanbevelingswaardig !!
Totaal oordeel: Bereikbaarheid:
Deskundigheid medewerkers: Klantvriendelijkheid:
Communicatie: Afspraken nakomen:
Persoonlijke benadering: Gemiddeld:
Aanbeveling: ja John uit: Groot-Ammers

Positieve ervaring:
Apple Tree werkt accuraat, snel en duidelijk.
Totaal oordeel: Bereikbaarheid:
Deskundigheid medewerkers: Klantvriendelijkheid:
Communicatie: Afspraken nakomen:
Persoonlijke benadering: Gemiddeld:
Aanbeveling: ja Robert uit: Voorschoten

Positieve ervaring:
Beste polis in de markt van dat moment verkregen en tijdig afgehandeld
Negatieve ervaring:
Apple Tree lijkt op het Internet voor zoekende klanten een veel grotere organisatie dan het in werkelijkheid is. Mede door het grote aantal doorverwijzingen en labels heeft het een eigen hoek in het financiële dienstverleners labyrint gecreëerd. Hier kom je pas achter als je steeds bij dezelfde persoon terechtkomt als je verschillende offertes hebt opgevraagd. Hier werd de klantvriendelijkheid beduidend minder. De Lijfrenteveiling lijkt meer een marketingtruc. Hier is geen sprake van een echte veiling op een open transparante markt van vraag en aanbod. Deze business is geen open markt. Men moet dus wel van alles bekijken en proberen om daar achter te komen. Wat vandaag goed lijkt is morgen al weer anders. Klanten moeten zich derhalve goed oriënteren en een steile leercurve door als het om grote bedragen gaat. Timing is ook heel belangrijk. Verkopers hebben altijd haast, dat is niet altijd in het lange termijn belang van de klant. Lijfrenten zijn lange termijn producten.
Totaal oordeel: Bereikbaarheid:
Deskundigheid medewerkers: Klantvriendelijkheid:
Communicatie: Afspraken nakomen:
Persoonlijke benadering: Gemiddeld:
Aanbeveling: ja Bob uit: Valburg

Positieve ervaring:
duidelijk, zakelijk, hoofdlijnen
Negatieve ervaring:
duurde toch wat langer dan gedacht, klantvolgsysteem kan goed werken, onzekerheid over afloop bleef lang hangen
Totaal oordeel: Bereikbaarheid:
Deskundigheid medewerkers: Klantvriendelijkheid:
Communicatie: Afspraken nakomen:
Persoonlijke benadering: Gemiddeld:

Apple Tree gebruikt cookies

Apple Tree gebruikt Functionele en Analytische cookies voor website optimalisatie en statistieken.